شکایات
در Lumisale، رضایت شما برای ما یک اصل است، نه فقط شعار
اگر در هر مرحله از خرید، دریافت کالا یا خدمات پشتیبانی دچار مشکل شدهاید، ما متعهد هستیم که موضوع را با دقت بررسی و در کوتاهترین زمان ممکن پیگیری کنیم.
هرگونه شکایات خود را از طریق روشهای بیان شده در صفحه تماس با ما به اطلاع ما برسانید.
تمامی شکایات ظرف ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری بررسی و پاسخ داده میشوند.
در صورت نیاز به بررسی بیشتر، پشتیبانی با شما تماس خواهد گرفت.
هدف ما حل مشکل شما به بهترین شکل ممکن است.
ما به ارتباط شفاف و منصفانه با مشتریانمان افتخار میکنیم.
از اینکه صدای خود را به ما میرسانید سپاسگزاریم.